Publiciteit op tv - Mis niets van de actie

Uitgebreide televisie aandacht voor de Supercar Challenge 

Publiciteit op televisie is van groot belang voor de klasse zelf maar natuurlijk ook voor de teams en sponsoren, het is immers één van de pijlers waarop de sponsoring van de raceklasse en de teams rust. De Supercar Challenge powered by Hankook is niet meer weg te denken op de Nederlandse televisie. Al vanaf 2006 is het ieder jaar te zien op RTL7 met gemiddeld 2 miljoen kijkers per jaar. Tevens waren wij de eerste die in HD werden uitgezonden!

Inmiddels hebben wij al meer dan 300 uitzendingen verzorgd op de Nederlandse televisie, een ongekende prestatie! Gedurende een raceseizoen zenden wij op zondagmiddag van ieder raceweekend een uitgebreide samenvatting van 23 tot 45 minuten uit. Deze uitzendingen worden ook nog eens herhaald op de zaterdagen. Ook in België is het zien op Telenet en Proximus. Heeft u een uitzending gemist? Dan kunt u alles gratis en in HD terugkijken op ons youtube kanaal: youtube.com/supercarchallengetv. Met dit gigantische social media platform hebben wij een wereldwijd bereik.

De televisieprogramma’s worden al sinds 2004 geproduceerd door Bright Sight Media. Jordy van Kouwen is het creatieve brein hierachter en monteert de beelden die worden geschoten door een fantastisch team van cameramensen, waaronder hoofd cameraman Tom Claes. Frank Verhoeven verzorgt het commentaar.

YOUTUBE

Alle uitzendingen van 2019 staan in HD kwaliteit op ons eigen Youtube kanaal. Hier kunt u ook alle eerdere uitzendingen van voorgaande jaren terugkijken.

Seizoen 2020

Ook in het seizoen 2020 worden er van alle evenementen weer opnamen gemaakt en worden de beelden uitgezonden op RTL7, en Sport40.  Tevens zal u veel programma's  gaan zien met achtergrondinformatie over de autosport, de klasse en teams/sponsoren. Op zondagmiddag kunt u vanaf april tot en met oktober genieten van een uurtje pure autosport.